Boeken inleveren: 7 en 8 juli
Het einde van het schooljaar komt eraan, dus het is weer tijd om de schoolboeken in te leveren. Op 7 en 8 juli kun je je boeken inleveren volgens het aangegeven schema. Houd je zoveel mogelijk aan de ingeplande tijd; zo voorkomen we lange wachtrijen.
Let op: leerlingen uit de eerste en tweede klas hoeven geen boeken in te leveren.
Bekijk hieronder:
Alvast bedankt voor je medewerking!