Het einde van het schooljaar komt eraan, dus het is weer tijd om de schoolboeken in te leveren. Op 7 en 8 juli kun je je boeken inleveren volgens het aangegeven schema. Houd je zoveel mogelijk aan de ingeplande tijd; zo voorkomen we lange wachtrijen.

Let op: leerlingen uit de eerste en tweede klas hoeven geen boeken in te leveren.

Bekijk hieronder:

Alvast bedankt voor je medewerking!